close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תג זיהוי – תגי זיהוי לעובדים בכנסים

מערכת שורשיז שבט, תשעט23/01/2019

מהם החידושים בזירת תגי השם וכיצד לבחור תגי שם לכנסים, שיעבדו בשבילכם בדרך הטובה ביותר?

תגיות:
חשבו על הסיטואציה הבאה: העובדים מגיעים לכנס, אתם בתור מנהלי הכנס נדרשים לפקח על נוכחות העובדים כדי להבין מי הגיע, מאיזה ארגון וכמובן להעניק לכל אחד מהמשתתפים את ההרשאות הרלבנטיות לגביו. כיום ניתן להשתמש מגוון מערכות בקרה ושליטה מתקדמות המאפשרות זיהוי התג של העובד דרך קרבה וכן כרטיסים חכמים המאפשרים לכם גם לשאוב את הנתונים אל מערכת דטה בייס מרכזית. 

קידוד לפס מגנטי
אחת האופציות היא להצטייד בקרוא ומקודד מגנטי התומך בקריאה או בקידוד של תגי זיהוי לעובדים הנושאים פס מגנטי. כך ניתן לבצע בקרת כניסה ובקרת נוכחות בכנס בצורה
יעילה. חשוב לבחור קורא פס מגנטי בסטנדרט גבוה לכרטיסים מגנטיים במספר פורמטים לפי העדפה. אם מדובר בממשק מגע, ניתן לצייד את העובדים בתג זיהוי מסוג כרטיס זיכרון בעל קוד אבטחה שניתן לתכנות ולשינוי על פי ההרשאות לכנס – למשל, לסדנה מסוימת, להרצאה רלבנטית וכדומה.

קורא קרבה
האתגר הבולט של מקודדי פס מגנטי הוא כיצד לצלוח את השחיקה של הפס המגנטי. עובדים רבים מחזיקים את תגי הזיהוי בכיס או בארנק והפס נשחק ועשוי לעורר בעיות בתהליך הסריקה. קורא קרבה USB פותר את הבעיה בכך שהוא קורא את כל סוגי הכרטיסים ומתקין את עצמו בצורה אוטומטית. העובד מקרב בכנס את הכרטיס לקורא ומזדהה והוא יודע שהכרטיס עבר על ידי חיווי של קורא הקרבה, בין מדובר בצפצוף או חיווי בצבע ירוק.
יש שני סוגים של כרטיסי קרבה רלבנטיים לקוראי קרבה המעודכנים בארגונים: מדבקת FRID שלמעשה הופכת את תג זיהוי העובד הפלסטי לכרטיס קרבה ובעלת שכבת הגנה מלמינציה המתאימה לתדר נמוך וגבוה או כרטיס מובנה המתאים לשימוש במכשירי קרבה בתדר נמוך.

תגי זיהוי חכמים – הדור הבא של תגים לעובדים
מארגני כנסים רבים מתקדמים לעבר תגי זיהוי חכמים, שהם סוג של תעודות זהות מאובטחות העוברות תחת בקרה ושליטה מרחוק ומתאימים גם לקוראים ביומטריים ויישומים שונים. הכרטיסים הללו בעלי אבטחה מוגברת המאפשרים הרחבה עתידית, העברת נתונים מוצפנת ומאפשרים תוספת של פס מגנטי. ניתן להדפיס עליהם תמונה אישית של העובד באמצעות מדפסת תרמית והם מורכבים מ-PVC. היתרון הבולט הוא שהם בעלי תכונות נוגדות זיופים כמו הולגרמות, מאפשרים הטבעה מהירה של לוגו בהתאמה אישית וניתנים לשימוש הן על ידי כניסה פיזית למקום והן בכניסה למערכות ממוחשבות. כלומר, הכרטיס מתאים הן ליישומי גישה פיזיים והן לגישות ממוחשבות מאובטחות, למשל, בכנסים בהם נדרשת פעילות במחשב, ומאפשר להשתמש במכשירים ניידים לבקרת גישה מאובטחת.

שדרוגים לתגי זיהוי
על מנת שהעובדים לא יאבדו את תגי הזיהוי שלכם במהלך הכנס, ניתן להצמיד להם לתגים אביזרים נלווים ומשדרגים כמו יויו איכותי המונע את סיבוב התג כך שיוכלו להסתובב עם התג בנוחות מקסימלית או מנשאים קשיחים המתחברים בקליפס לחולצה, לכיס המכנסיים או לארנק.

השקעה בתגי זיהוי מתקדמים תאפשר לכם מעקב נוח ומאובטח יותר אחר פעילות הנוכחים בכנס והעובדים עצמם ייהנו מתגים ידידותיים לשימוש.

הכתבה באדיבות: קומפיוטרגארד רישום לכנסים
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה